Zasady współpracy z autoryzowanymi Gabinetami
Współpracujemy z gabinetami medycyny estetycznej, salonami kosmetycznymi, SPA, wizażu oraz odnowy biologicznej.
Informacji o zasadach współpracy udzielamy po otrzymaniu pełnych danych firmy tj. po uprzednim przesłaniu faxem lub drogą elektroniczną kopii aktualnych dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej (wpis do ewidencji, NIP ). Dokumenty są analizowane w dziale weryfikacji. RWK Cosmetics włączny dystrybutor marki RevitaLash w Polsce zastrzega sobie prawo odmowy współpracy z firmami, które nie spełniają kryteriów współpracy.
Współpracujące gabinety otrzymują bezpłatne wsparcie marketingowe:
- - wystawkę promocyjną RevitaLash;
- - zestaw ulotek dla klientów;
- - badania kliniczne;
- - informacje odnośnie obecności marki RevitaLash na łamach prasy światowej i krajowej;
- - informatory na temat profilaktyki raka piersi;
Oferta marki Revitalash jest pełna niespodzianek. Dodatkowo jest możliwość zakupu plakatów o dowolnym rozmiarze.
Na wszystkie pytania odpowiadają nasi konsultanci dostępni od 8.00-17.00
Wizyty patronażowe w gabinetach są składane po wcześniejszym ustaleniu terminu. Średni czas dostawy produktów do gabinetu 3 dni robocze.
Zasady współpracy z klientami indywidualnymi
Każdy klient indywidualny otrzymuje pełne informacje na temat kuracji produktem. W trakcie kuracji ma prawo do konsultacji.
Płatność
Akceptujemy dwie formy płatności.
1. Przedpłata na konto firmowe:
RWK Cosmetics sp. z o.o.
konto bankowe: Bank Santander PL 03 1090 1362 0000 0001 5634 7735
- Wysyłka przez Pocztę Polską - 9 zł
- Wysyłka kurierska GLS - 6 zł
Przy przedpłacie na konto zamówiony towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty.
2. Pobranie pocztowe / kurierskie
Klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki. Przy wyborze płatności przelewem czas oczekiwania na wpłynięcie środków na konto firmy to 7 dni roboczych. W przypadku braku płatności w tym czasie zamówienie będzie anulowane.
- Poczta Polska - 16 zł
- Wysyłka kurierska pobraniowa GLS - 21 zł
Dostawa
1. Realizujemy przesyłki na terenie całego kraju.
2. Zamówienia złożone do godz. 12.30 są realizowane tego samego dnia.
W przypadku, kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu, klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie lub otrzymać towar w późniejszym terminie.
3. Wszystkie przesyłki, które realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej – są wysyłką priorytetową.
4. Sprzedający dokłada wszelkich starań zabezpieczając towary do wysyłki, aby dotarły do klienta w stanie idealnym.
5. Czas dostawy priorytetowej wynosi około 2-3 dni robocze. Kurier GLS dostawa następnego dnia roboczego. Jednocześnie oświadczamy, że nie ponosimy odpowiedzialności i strat za działania Poczty Polskiej związane z opóźnieniem dostawy.
6. Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia, pobrania, ubezpieczenia, które pokrywa klient.
7. Klient, który dokona zamówienia z płatnością za pobraniem a nie odbierze przesyłki, w celu ponownego dokonania zamówienia będzie musiał w pierwszej kolejności pokryć koszty dostawy i zwrotu poprzedniego zamówienia.
Ochrona Danych Osobowych
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych", klienci sklepu mają m.in. prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania swoich danych oraz żądania usunięcia ich z bazy.
2. Sprzedający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie danych wprowadzanych podczas rejestracji. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim.
Reklamacja i zwroty
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z Towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty, używany, kopiowany lub niekompletny.
3. Sprzedający gwarantuje zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru na wskazane przez klienta konto bankowe wciągu 7 dni roboczych. Koszty opakowania i przesyłki zwrotnej ponosi klient. Sprzedający nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.
RWK Cosmetics sp. z o. o.
ul. Tomaszewskiego 11, 60-692 Poznań