Marka RevitaLash® Cosmetics, założona w 2006 roku, rozpoczęła swoją historię od jednego produktu – naszej oryginalnej odżywki do pielęgnacji rzęs RevitaLash Advanced. Inspiracją do jej stworzenia była wielka miłość naszego założyciela, dr. Brinkenhoffa, do jego ukochanej żony Gayle, której pragnął pomóc poczuć się pięknie podczas jej heroicznej walki z rakiem piersi. Wspieranie idei, która zapoczątkowała naszą markę, jest jednym z kluczowych filarów RevitaLash® Cosmetics. Aby uhonorować odwagę i siłę Gayle, stworzyliśmy naszą inicjatywę „Eternally Pink”, aby wspierać profilaktykę raka piersi, badania oraz edukację przez cały rok, a nie tylko w październiku.
Jako globalna marka z osobistą misją, często jesteśmy pytani, jaką część przychodów przeznaczamy na cele charytatywne – czy to w formie procentu, czy konkretnej kwoty. Prosta odpowiedź brzmi: nie definiujemy ani nie ograniczamy naszego wsparcia w ten sposób. Chociaż rozumiemy zasadność tego pytania w dzisiejszym świecie, my zadajemy sobie inne: „jaki wpływ mamy na poprawę życia osób, które otrzymały diagnozę?”. Przelanie dużej kwoty często postrzegane jest jako szybkie rozwiązanie problemu, ale jeśli darowizna nigdy nie dotrze do osoby, która najbardziej jej potrzebuje, to działanie nie jest skuteczne i nie spełniamy swojego celu. Naszym celem jest zapewnienie, że każde wsparcie – niezależnie od tego, czy jest to związane z ideą, produktem czy finansami – bezpośrednio i pozytywnie wpłynie na dany indywidualny przypadek, czyniąc trudną diagnozę nieco łatwiejszą do zaakceptowania.
„Filantropia zawsze była sercem marki RevitaLash® Cosmetics. Jesteśmy dumni z naszego dziedzictwa i honorujemy je poprzez stałe szerzenie globalnej świadomości dotyczącej raka piersi w ramach naszej inicjatywy 'Eternally Pink'. Jest nam to bardzo bliskie jako rodzinie RevitaLash® Cosmetics,” mówi dr Brinkenhoff.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszych różowych inicjatywach – zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie.
City of Hope
City of Hope (Miasto Nadziei), czyli Narodowy Ośrodek Badań nad Rakiem, zlokalizowany w Południowej Kalifornii, łączy leczenie konwencjonalne z najnowszymi badaniami, prowadząc setki badań klinicznych, które doprowadziły do powstania czterech najlepszych leków onkologicznych na świecie. Ich wielodyscyplinarny zespół, składający się z renomowanych naukowców, lekarzy i pielęgniarek, działa na rzecz pacjentów, szybko wprowadzając najnowsze odkrycia w terapii nowotworowej.
Sympozjum Raka Piersi im. Gayle Brinkenhoff
W październiku odbędzie się nasze coroczne Sympozjum Raka Piersi im. Gayle Brinkenhoff, które zgromadzi światowej klasy naukowców i klinicystów na terenie City of Hope w Południowej Kalifornii. Celem wydarzenia jest przedstawienie najnowszych osiągnięć oraz najlepszych praktyk w tej dziedzinie, jak również omówienie potencjalnych wpływów nowych rozwiązań na spersonalizowane terapie. Ekscytujące przełomy, które zostaną zaprezentowane w miejscu, gdzie Gayle była leczona, dają nadzieję na przyszłość leczenia, wykrywania i zapobiegania rakowi piersi.
Centrum Pozytywnego Wizerunku
RevitaLash® Cosmetics wspiera Centrum Pozytywnego Wizerunku, które znajduje się na terenie City of Hope, poprzez naszą kampanię One4One, w ramach której za każdą sprzedaną w październiku odżywkę do rzęs lub brwi, przekazujemy ośrodkowi jeden produkt RevitaBrow® Advanced. W sumie przekazaliśmy 1600 produktów. Ta kampania okazała się niezwykle skuteczna, z rocznym wzrostem sprzedaży wynoszącym 22%, co pokazuje, że docieramy do coraz większej liczby kobiet i poprawiamy ich życie.
Centrum Zasobów dla Chorych na Raka Piersi w Santa Barbara (BCRC)
Centrum Zasobów dla Chorych na Raka Piersi to miejsce, gdzie można zadawać pytania, poznać różne możliwości leczenia i zdobyć kontakt do osób, które wygrały z chorobą. Od ponad 20 lat kobiety z BCRC są zaangażowane we wspieranie i poprawę jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi.
Gala Pink Lounge
RevitaLash® Cosmetics jest dumnym sponsorem corocznej gali fundraisingowej Centrum Zasobów dla Chorych na Raka Piersi. Ten niezwykły wieczór to połączenie wzruszających historii z działaniami charytatywnymi, podczas którego odbywa się licytacja na rzecz BCRC, umożliwiająca kontynuację udzielania przez fundację niezbędnego wsparcia oraz tworzenia materiałów edukacyjnych, które przynoszą korzyści kobietom borykającym się z tragicznymi skutkami diagnozy raka piersi.
Pokaz Mody Thrive
Nasza współzałożycielka, Gayle Brinkenhoff, kiedyś wystąpiła na wybiegu podczas Pokazu Mody Centrum Zasobów dla Chorych na Raka Piersi, aby zebrać fundusze na darmowe programy wsparcia. Obecnie goście delektują się lunchem, herbatą i deserami, podczas gdy najnowsze kolekcje mody są prezentowane przez kobiety, które naznaczyła diagnoza raka piersi. To czas zakupów, loterii i ekskluzywnych aukcji, radosne i przyjemne dla wszystkich. Na cześć oddania i zaangażowania Gayle, RevitaLash® Cosmetics nadal sponsoruje i uczestniczy w tym wspaniałym corocznym wydarzeniu.
Centrum Raka Ridley-Tree
Centrum Raka Ridley-Tree, zlokalizowane w Santa Barbara, od ponad 70 lat jest na czołowej pozycji w zakresie kompleksowej opieki ambulatoryjnej dla pacjentów onkologicznych. Wysoce wykwalifikowani i troskliwi lekarze oraz personel łączą najnowsze technologie i protokoły leczenia z programami wsparcia, aby zapewnić pacjentom pełnię możliwości skutecznego leczenia, powrotu do zdrowia i normalnego życia.
Beauty & Boutique
RevitaLash® Cosmetics jest dumnym sponsorem Centrum Raka Ridley-Tree w Santa Barbara. W 2018 roku odsłoniliśmy tam tablicę poświęconą Gayle na cześć jej odważnej walki. Tę inicjatywę sfinansowała firma Beauty & Boutique, która oferuje pacjentkom onkologicznym bezpłatne usługi kosmetyczne, pomagając im radzić sobie z przykrymi skutkami leczenia. Usługi obejmują strzyżenie, peruki, czapki i protezy.
Program Global Giving Pink
Jako globalna marka, RevitaLash® Cosmetics z dumą rozszerza nasze działania filantropijne na całym świecie poprzez program „Global Giving”. Dzięki współpracy z naszymi międzynarodowymi dystrybutorami jesteśmy w stanie przekazywać środki na różowe organizacje charytatywne, mając na celu wsparcie pacjentów onkologicznych oraz walkę z rakiem piersi na całym świecie.
Nowa Zelandia
W Nowej Zelandii nasz dystrybutor współpracował z organizacją Look Good Feel Better, która pomaga pacjentom onkologicznym poczuć się bardziej pewnie i wyglądać jak „normalne” osoby, oferując porady, techniki oraz narzędzia, które pozwalają lepiej stawić czoła chorobie. Za każdą sprzedaną różową odżywkę RevitaLash® lub RevitaBrow® przekazaliśmy organizacji miniaturkę RevitaBrow® Advanced, co w sumie dało 1000 podarowanych produktów. Współpracowaliśmy również z organizacją Paddle for Hope, która zbiera fundusze i wspiera rehabilitację mężczyzn i kobiet po różnych rodzajach nowotworów, przekazując 1 dolara na rzecz organizacji za każdą sprzedaną odżywkę, co dało łączną darowiznę w wysokości 1000 dolarów.
Anglia
W Wielkiej Brytanii RevitaLash® Cosmetics wspierało Maggie’s Centre, lokalną organizację, która oferuje darmowe wsparcie (praktyczne, emocjonalne i społeczne) dla osób zmagających się z rakiem oraz ich rodzin. Środki finansowe pomagają zatrudniać specjalistów ds. wsparcia onkologicznego, doradców ds. świadczeń, dietetyków, terapeutów i psychologów, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby osób z diagnozą.
Francja
Nasz francuski dystrybutor współpracował z Étincelle, fundacją założoną 10 lat temu przez Betty Mercier po śmierci jej matki na raka piersi. Betty założyła ośrodek w Montpellier, gdzie kobiety na różnych etapach choroby mogą spotykać się z profesjonalistami, którzy pomagają im w drodze do zdrowienia, w tym z pracownikami socjalnymi, kosmetologami onkologicznymi, dietetykami i trenerami personalnymi. Dzięki darowiznie RevitaLash® Étincelle mogło stworzyć nowy, w pełni wyposażony salon urody w swojej drugiej lokalizacji w Tuluzie. Darowizna została przekazana przez syna Gayle, Shane’a, podczas wzruszającej ceremonii. Étincelle nazwało pokój imieniem Gayle, wieszając na ścianie jej piękne zdjęcie.
Dołącz do nas w naszych działaniach na rzecz zwalczania nowotworów u kobiet, jednocześnie promując piękno, wewnętrzną siłę i jakość życia – cel, który leży u podstaw RevitaLash® Cosmetics.