ZDROWY NAWYK ZDROWE PIERSI

RevitaLash Cosmetics® z dumą ogłasza kolejną edycję Programu Pink, który ma na celu szerzenie świadomości na temat raka piersi.

Ruszył coroczny Program Pink upamiętniający zmarłą współzałożycielkę. Dzięki tej kampanii, założyciel i Dyrektor Generalny RevitaLash® Cosmetics, doktor Michael Brinkenhoff, upamiętnia oraz szerzy dziedzictwo swojej zmarłej żony Gayle, która została zdiagnozowana przerzutowym rakiem piersi w wieku 32 lat - to właśnie dla niej została założona marka RevitaLash® Cosmetics.

Czujemy się zaszczyceni i z dumą mamy przyjemność ogłosić Program Pink 2019, kontynuując starania naszej firmy wobec sprawy tak bliskiej i drogiej naszym sercom” - mówił doktor Brinkenhoff.

Edukacja na temat raka piersi

Marka szerzy świadomość na temat raka piersi oraz przeznacza część zysku ze sprzedaży swoich produktów na wsparcie akcji charytatywnych w ciągu całego roku, nie tylko w październiku.

Rodzina RevitaLash® Cosmetics wciąż postrzega kampanię dotyczącą świadomości na temat raka piersi (Breast Cancer Awareness) jako sprawę niezwykle ważną dla społeczeństwa. Staramy się edukować i wspierać nasze społeczeństwo przez