Historia Marki RevitaLash®

Wszystko zaczęło się pewnego dnia, kiedy mąż postanowił ofiarować swojej żonie wyjątkowy prezent...

Dziś produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą mieć piękne rzęsy. Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane.

Początek historii

Wszystko zaczęło się w 2006 roku od jednego produktu - odżywki stymulującej wzrost rzęs RevitaLash® Advanced, inspirowanej wyjątkową historią miłosną. Był to prezent założyciela marki, doktora Michaela Brinkenhoff'a, dla jego ukochanej żony Gayle odbywającej wówczas rekonwalescencję po leczeniu przerzutów raka piersi.

Aby pomóc swojej żonie poczuć się piękną w trakcie jej odważnej walki z rakiem oraz przywrócić jej rzęsom zdrowy wygląd, doktor Brinkenhoff opracował niezwykłą formułę odżywki do rzęs.

Stąd właśnie pochodzi cała kolekcja uwydatniających piękno kosmetyków, które powstały, aby zrewitalizować naturalne piękno oraz duchową energię kobiet, a zarazem wspierać kwestię, od której ta historia się zaczęła.

Doktor Michael Brinkenhoff

Wynalazcą receptury formuły produktów Revitalash® jest Doktor Michael Brinkenhoff. Intensywne poszukiwania naukowe doktora Brinkenhoffa i zespołu utalentowanych chemików i kosmetologów, doprowadziły do opracowania takiej receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, stały się witalne i piękne.

Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała, że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalności będzie "Revita-Lash".

"Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą"

- Dr Michael Brinkenhoff

Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia.

Dziś produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą mieć piękne rzęsy. Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane.

“Stworzyliśmy te produkty aby zrewitalizować umysł, ciało i duszę i właśnie to zainspirowało nas do nazwania naszej marki - RevitaLash® Cosmetics.”

- Gayle Brinkenhoff

“Moja podróż do branży kosmetycznej została niepowtarzalnie zainspirowana przez moją żonę, Gayle. Podczas jej walki z przerzutowym rakiem piersi, ona wciąż mówiła o tym jak bardzo jej uroda cierpi przez chorobę - konkretnie jej kruche i bez wyrazu rzęsy. To bardzo źle wpływało na jej pewność siebie i poczucie piękna. Musiałem jej jakoś pomóc.”

- mówił dr Brinkenhoff w jednym z wywiadów. Jego determinacja w tak ciężkim czasie dla nich obojga jest dla nas przykładem i dowodem na to, że marka RevitaLash® powstała z miłości.

“Miałem szczęście, że na swój sposób potrafiłem pomóc Gayle w jej rekonwalescencji. Wielkim szczęściem było patrzeć na nią podekscytowaną jej pięknymi rzęsami.”

- Dr. Michael Brinkenhoff