REVITALASH – ODŻYWIANIE RZĘS I BRWI

24/02/2022

Żyjemy w dobie stresu epoki cyfrowej oraz wszechogarniającej pandemii. Rośnie liczba osób chorych na raka, cierpiących na depresję, permanentny stres czy choroby neurodegeneracyjne. Z pomocą przychodzi nam marka  REVITALASH® – dar Serca

 

REVITALASH® opatentowany BioPeptin Complex® to Dar Serca doktora Michaela Brinkenhoffa dla jego chorej na raka żony, Gayle. Dlatego w historię marki wpisane jest wsparcie działań profilaktycznych, przeciwnowotworowych oraz najważniejsze – bezpieczeństwo produktów dla organizmu. 

Dziś wysokiej jakości produkty marki są dostępne w ponad 70 krajach świata i cieszą zarówno osoby chore, jak i zdrowe, spełniając ich marzenia o pięknych rzęsach, brwiach i włosach. W składzie tych produktów znajdziemy opatentowany BioPeptin Complex®, gwarantujący skuteczność i bezpieczeństwo.

Niedościgniony skład produktów marki to własna technologia doktora Brinkenhoffa i bogactwo najwyższej jakości składników, takich jak lipidy, peptydy, aminokwasy, biotyna, witaminy z grupy B, zielona herbata, żeń-szeń, palma sabałowa, nagietek lekarski, swertia japońska i wiele innych. 

Kultowa odżywka serum do rzęs REVITALASH®ADVANCED posiada również drugi patent w zakresie podkręcania rzęs CURL EFFECT®, a jej najwyższa jakość i wydajność przy podtrzymywaniu efektu sprawia, że klienci wracają do produktu, do jego skuteczności i bezpieczeństwa. Odżywka nie zawiera czystego Bimatoprostu, jak produkty próbujące odtworzyć recepturę odżywki, którymi po sukcesie REVITALASH® wypełnił się rynek. Doktor badał krople na jaskrę, ale stworzył własną niedoścignioną technologię, opartą na peptydach i składnikach roślinnych, stymulowaną jedynie odpowiednią porcją pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych. 

Marka REVITALASH® otrzymała kilkadziesiąt nagród, a już od 2010 roku jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych. 

W Polsce od 2009 roku firma RevitaLash® wspólnie z klinikami, gabinetami i Ogólnopolską Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”, prowadzi akcję „Zdrowy nawyk, zdrowe piersi”. Współtworzy również globalną akcję edukacyjną „ETERNALLY PINK”, która honoruje pamięć i odwagę Gayle Brinkenhoff. 

Wprowadzenie z sukcesem marki REVITALASH® i realizowanie misji profilaktyki raka piersi były bardzo satysfakcjonującym, ale trudnym zdaniem. Dzięki zaufaniu i zaangażowaniu kliniki gabinetów otrzymaliśmy kilkadziesiąt nagród. Ogromny sukces przyciągnął niestety zainteresowanie zorganizowanych grup przestępczych, które zajęły się podrabianiem i falsyfikowaniem naszych produktów, wykorzystując naszą wieloletnią pracę. Stres związany z obroną marki i prowadzeniem firmy, śmierć współzałożycielki REVITALASH®, Gayle Brinkenhoff, odcisnęły piętno na moim zdrowiu psychicznym. Szukałam rozwiązań.  Dlatego dokładnie wiemy co odczuwają bliscy po stracie bliskiej osoby chorej na raka.

Marka Revitalash to nie tylko produkty, to symbole wartości.

ODŻYWKA REVITALASH® ADVANCED